Rieders: New York Times āmuri Amazon

Anonim

Amazon dibinātājs un izpilddirektors Jeff Bezos ir labi pazīstams ar savu nevēlēšanos runāt ar plašsaziņas līdzekļiem, nekad prātā, ka viņam pieder viens no tautas top laikrakstiem The Washington Post .

Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka viņa ļaudis nesaņēma Bezosu New York Times, jo ziņu izlaidums sagatavoja postošo ziņojumu par darba apstākļiem Amazon.

Gabals tika ievietots sestdienā un nākamajā dienā ilga drukāt. Svētdienas nakts atklāja Bezos bojājumu kontroles režīmā, rakstot piezīmes darbiniekiem - ātri noplūda presē - reaģējot uz spēcīgo apsūdzību par to, kā tiešsaistes mazumtirdzniecības gigants izturas pret saviem strādniekiem.

Bezos aizstāv Amazon darba apstākļus

Dažreiz spēcīgs skaitlis var ietekmēt ziņas stāstu, pagriežot to, kas varētu būt vilciena vraks, daudz labvēlīgākā gabalā. Ilgu laiku sabiedrisko attiecību vadītājs David Umansky atgādina, kad viņa toreizējais vadītājs Joan Claybrook, Nacionālās autoceļu satiksmes drošības administrācijas vadītājs, to darīja - ar vienu no televīzijas ziņām - visvairāk biedējošu skaitļu, vēlu 60 minūšu uzņēmēja Mike Wallace.

Bet jums ir jābūt precēm, lai šī stratēģija darbotos. "Šajā gadījumā, tā kā fakti izskatās tik slikti, es būtu informējis, ka Bezoss nereaģē, " saka Umanskis, bijušais augstākais PR puisis Smithsonian Institūtā, kurš tagad pārrauga Kolumbijas rajona finanšu pārvaldnieka sabiedriskos jautājumus. (Amazon ļāva Times intervēt dažus darbiniekus.)

Dan Eaton, San Diego Valsts universitātes ētikas pasniedzējs un nodarbinātības advokāts, piekrīt, ka Bezos izteica pareizo zvanu. "Nekas Bezos kungs nebūtu varējis teikt, jo raksts tika sagatavots, būtu varējis dot priekšstatu par bijušo darbinieku stāstiem, kas ir viens no vissvarīgākajiem New York Times gabala aspektiem, " saka Eaton. "Veids, kā Bezoss rīkojas ar šo, tagad dod viņam kontroli pār ziņu un ļauj viņam ierobežot varbūtību, ka stāsts atstās jebkādu ilgstošu iespaidu uz uzņēmuma faniem."

Varbūt tas neatstās ilgstošu iespaidu uz faniem, bet stāsts, iespējams, paliks daudziem lasītājiem. Tas bija dziļi satraucoši apskatīt Amazon korporatīvo kultūru.

Protams, digitālajā laikmetā mēs visi esam pulkstenis milzīgs laiks. Pat analogās dienās, žurnālistikā, nosaucot tikai vienu profesiju, pieprasīja sodīt stundas, ja jūs to darīsiet labi.

Un, uzsākot darbu, diennakts darbs bieži ir dots. Bet Amazon bija sākums 1995. gadā. Tagad tas ir milzīgs uzņēmums ar 180 000 darbinieku.

Times gabals attēloja "zilumu darbavietu", kur pat pēc mūsdienu standartiem darba laiks ir traks pārmērīgs, ļaujot maz laika personīgajai dzīvei. Tas stāstīja par darbiniekiem ar medicīniskām problēmām, par kuriem tika sodīts, ka personiskie jautājumi var traucēt viņu darbu. Tā aprakstīja kultūru, kurā darbinieki tika mudināti anonīmi aptaustīt savus kolēģus.

Vienā neaizmirstamā citātā bijušais darbinieks saka: „Amazon ir vieta, kur pārspīlējumi aiziet slikti par sevi.”

Skaidra žurnālistikas daļa acīmredzami skāra Amazon. Uzņēmums reti reaģē uz sliktu presi, bet Bezos ātri nosūtīja personālam piezīmi par Times rakstu. Interesanti, ka nebija Donald Trump stila šaušanas-vēstnesis. Un Bezos neapstrīdēja nekādas detaļas. Viņa izlaidei bija vairāk bēdu nekā dusmas tonis.

Amazon.com dibinātājs un izpilddirektors Jeff Bezos.

"NYT rakstā ir skaidri redzamas anekdotes, kas apraksta šokējoši izaicinošās vadības praksi, ieskaitot cilvēkus, kas tiek ārstēti bez empātijas, saglabājot ģimenes traģēdijas un nopietnas veselības problēmas, " rakstīja Bezos. Ja viņi saskaras ar šādu uzvedību, Bezos aicināja darbiniekus par to ziņot vai nu cilvēkresursiem, vai arī tieši viņam, piebilstot: " Pat ja tas ir reti vai izolēti, mūsu tolerancei pret šādu empātijas trūkumu ir jābūt nullei."

Viņš turpināja teikt: "Es neatpazīstu šo Amazon, un es ļoti ceru, ka jūs arī to nedarīsiet. Plašāk es nedomāju, ka neviena kompānija, kas pieņemtu izmantoto pieeju, varētu izdzīvot, daudz mazāk plaukstoša, mūsdienās konkurētspējīgu tehnoloģiju nomas tirgu. "

Viens no Times gabala punktiem izlēca uz mani. Tas ir tas, kas saka, ka laikraksts bija intervējis "vairāk nekā 100 pašreizējos un bijušos Amazonians - vadības komandas locekļus, cilvēkresursu vadītājus, tirgotājus, mazumtirdzniecības speciālistus un inženierus, kuri strādāja pie projektiem no Kindle uz pārtikas preču piegādi līdz jaunākajam mobilā tālruņa sākumam . " Tas ir daudz interviju, un tas ir galvenais līdzeklis šāda veida cietā, cieta žurnālistikā. Tas dod rakstam galīgo sajūtu, ka tas ir.

Šāda veida saistības atspoguļo Times lēmumu turpināt lielus ieguldījumus žurnālistikā, ņemot vērā milzīgās finanšu problēmas, ar kurām saskaras nozare digitālajā laikmetā. Savā intervijā ar New York Times Co vadītāju Marku Thompsonu, laikraksta publisko redaktoru Margaret Sullivan, ziņo, ka, neraugoties uz izpirkšanu, tai joprojām ir stabils ziņu žurnāls, kas ir 1300.

The Times ziņoja agrāk šajā mēnesī, ka tā tagad ir vairāk nekā 1 miljons maksājumu digitālo klientu, ievērojams skaits, ņemot vērā, ka tas nebija tik sen, ka tika teikts, ka neviens nekad nemaksās par tiešsaistes žurnālistiku.

Šis skaits un izdevumi žurnālistikai nav saistīti.

Sekojiet kolēģim Rem Rieder par Twitter @remrieder